söndag 12 september 2010

Min Födelsedag :)

Hej, nu har alla gäster farit hem, och mormor, Lotta och Sigrid me. Så nu har jag lite tid, så här kommer de som jag fick:




Av mamma, pappa, Olle och Inez fick jag:

•SPRÅKRESA!! <3>

•En del i Vampire Academy, som heter och Skuggkysst

•Av Inez fick jag massor med fina teckningar och en super fin duk som Inez hade gjort själv!
  • Av snälla Olle fick jag en skiva, som heter Rocky Balboa, the best of Rocky!



    Av Alexandra, Nathalie, Johnatan, Maria och Börje fick jag:

•Två delar i Vampire Academy, som heter Fruset Blod och Löftet

•En jätte fin mössa
•Ett jääte fint kort!



Av Farmor och Farfar fick jag:

•En suuper fin tröja

•Scrapbooking grejer

•En stor penna

•Pengar!



Av Mormor fick jag:

•Ljudbok, Ljudet Av Ditt Hjärta

•Pengar!

Av Sigrid, Agnes, Lotta och Simeon fick jag:

  • Skiva, Eric Saade, Masquerade!

Från Glenn med familj fick jag:

  • Ett present kort på Coop!





TACK SÅ JÄÄTEE SUUPEER DUUPEER MYYCKEET ALLIHOPA!! <3>

Nu ska jag bara ta de lungt och mysa med min familj <3

Och verkligen TACK så mycket igen :) <3>

Vad har alla andra gjort idag då??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar