onsdag 8 september 2010

Böcker, Dagen och lite till

Hejhopp!
Sry att jag inte har bloggat nå mer idag än imorse, men jag glömde mobilen hemma när jag skulle till dansen, så jag kunde inte blogga då, och annars har jag inte hunnit. Mormor o min kusin kom idag, kulit! Dom far hem på söndag.
Men jag har ett problem... När mormor kom fick jag en bok av henne, den boken är i en serie som är JÄTTE BRA <3
Jag lånade även igår en bok på bokbussen, som även den verkar SUUPER! Och boken jag håller på med är oxå SUUPEER <3
Men vilken ska jag börja läsa?
Boken jag fick av mormor heter sveket och är andra delen i en serie som heter house of night, och den serien ÄR jätte BRAA!
Boken jag lånade heter tusen gånger starkare och även den verkar SUPER!
Boken jag håller på med heter Testamentet och denr JÄTTE BRAA!!
Jag börjar nog med tusen gånger starkare ikv iaf, sen får vi se, ska bara se om den verkar så bra som jag tror + att den är nog lättast att läsa, sen fortsätter jag nog kanske lite på testamentet,och sen läser jag sveket <3
Men har ni läst nån av böckerna? Isf, tycker ni dom är bra? De är bara kul att veta :)

Annars så,
Idag hade vi gympa och då joggade vi, vilket inte jag tycker är så värst kul, men jag klarade att jogga 25 minuter utan att stanna, vilket jag inte trodde jag skulle göra, men de gick bra :)
Imorgon är de skoljoggen :( Ni kanske förstår på ordet att man ska jogga då. Längtar int så mkt..
Imorgon är det även språk :) De är kul iaf :)
Sen på fredag är de väll en vanlig fredag, förutom att mormor, Sigrid (min kusin) och Lotta (min moster) är här :) Lotta kmr på fredagen.
Sen far dom hem på Söndag, alltså min födelsedag. De börjar närma sej nu :)
De här blev ett långt inlägg, undra om ni orkar läsa allt?
Puuss och Gonatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar