söndag 12 september 2010

Måste bara berätta..

Att jag fick EN SPRÅKRESA!! Tack SÅÅ MYCKET mamma och pappa, kommer aldrig kunna tacka er nog mycke! Ni ÄR BÄST!!
Åååh vad jag längtar! På höger sida nästan högst upp står det språkresa. Där kan ni se hur länge det är tills jag far. Jag försökte hitta en bättre, men hittade ingen bättre, så de får bli den, även så att jag kan se hur länge de är kvar.
Om ni undrar så åker jag med sts språkresor, och jag far i Juli. Stället jag ska till heter Bexhill. LÄÄNGTAAR!! Trodde aldrig att jag skulle få en språkresa, jag trodde att jag skulle få pengar. Jag har inte hunnit fatta de än, hehe..
Jaa, ni kanske förstår hur glad jag är, eller, de kan ni nog inte :P
Skriver mer sen, var bara tvungen att berätta ;)

2 kommentarer:

  1. Wohoo!!!!! Grattis!!!! <3
    Fast var ligger bexhill? :o

    SvaraRadera
  2. Tack <3
    Tryck på länken, eller klistra inn den där man skriver webb adressen, så kommer en karta som visar england, och där A:et är, är Bexhill!
    Du kan skrolla så ser du ännu bättre!

    http://maps.google.se/maps?hl=sv&q=kartor+england+bexhill&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Bexhill-on-Sea,+East+Sussex,+Storbritannien&gl=se&ei=D-iMTKzDCI7qONK39LkK&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CB8Q8gEwAA

    SvaraRadera