tisdag 3 augusti 2010

Sommar lovet är snart slut...

Tjolahopp, de e jag som skriver :-)
Idag har jag vart me ida och en kompis till henne som bor i Örebro som var och hälsa på hos sin typ mormor o morfar. Fast jag var mest med ida. På kvällen var jag ida och Katja hos Alma(hon från Örebro) och såg två filmer. Vi kom hem i Söndags från Jäckvik och från Söndag till Måndag sov jag Ida ock Katja i häbret. Vi skulle ha ett film maraton men vi såg bara två filmer, så så mycket maraton blev det kanske inte... Men det var kul. Vi såg film till typ kvart över tre... Men vi började ganska sent oxå för vi skulle göra nåra grejer. Alma var även med oss en stund och såg en början på en film. Vi såg the outsiders och top gun <3 två av mina älsklingar <3
Men immorn far ida å Katja på läger, dom ska va borta till på söndag (eller Lördag).
Jag längtar så sjukt mycket till måndag. För då bär de av till GÖTEBORG! Längtar så himmlans mycket!!! Vi ska göra så många roliga saker med som t.ex gå på Liseberg, fara till Skagen och sova där en natt på hotell. På måndagen kommer vi och då ska vi till Liseberg. Sen på kvällen ska vi se på Lotta på Liseberg. Om vi får nå bra platser. Hoppas, för vet ni vem en av artisterna är? ERIC SAADE! Kul! Inte för att jag är nåt suupeer stort fan av han, men han e bra. Tommy Körberg ock Carolin Af Ugglas ska oxå va där. Kulit!
Skriver mer nån annan dag om Göteborg,
Puuss på er!

2 kommentarer: