måndag 30 augusti 2010

Dagen

Hej!
Idag har jag haft en kulig dag ;-) Vi har haft friluftsdag och jag har haft första dansen <3
De va kul på friluftsdan, men dansen var mycke roligare! Jag har redan jätte mycket träningsvärk i magen, så så fort jag sätter mej upp typ "skriker" magen, haha, så ska de inte va i slutet av terminen hoppas jag ^^ Men imorrn kommer jag no antagligen ha ännu mer träningsvärk :-/ Fast imorrn på morronen ska vi o plocka svampar me klassen (4-5-6:an). Undra hur de ska gå, förra året när vi var och plocka typ mossor, så blev ja o min kompis stuckna av massa getingar, ajj! Hoppas inte det blir nån repris av det..
Idag på friluftsdan va vi på en fotbollsplan som ligger nära skolan. Vi e där varje år. Sexorna är ledare för varsin grupp, så jag var ledare i år. Sen har typ dom i personalen och nåra andra, men de var iaf åtta stycken i år, eftersom vi är åtta i sexan. Sen har dom olika stationer som man ska göra, de e kul. Sen äter vi lunch och fikar, och sen får vi sluta! Då är klockan typ tio över ett :-) Vi har även alltid en vatten staffet, som min grupp vann i år. Då ska man göra nåt mot personalen. I år var det att man skulle sparka en boll till en kon, runt den och tillbaka. Och inte nog me de så skulle vi ha på oss muggar med små hål i. Man såg inte bollen, och jag me mitt dåliga bollsinne, ojojOJ.. jag menar fotboll+jag=inte bra ALLS.. Jaa, ni kan ju försöka tänka er. För mej gick de inte så bra, hehe.. Men jag gillar iaf inte fotboll överhuvudtaget (viss kan de va kul att se när Olle spelar). De är jag inte ämnad för att göra, inte AALLSS!! Nog om de,
ha de så bra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar