fredag 28 maj 2010

Vädret e såå NAJSIGT nuu!!!!

Hejsan alla goa bloggläsare, har ni haft en bra dag? De har väll jag haft. Ja menar, de e ju fredag!!! Älskar fredagar! Nu e de helg o sovmorgon! De behövs no en rejäl sovmorgon för min del. Har vart så sjukt trött hela veckan, kanske liite för länge läsande? Jaa de e no så. Men igår blev de no it såå sent tror jag, eller?? Vet facktiskt int så noga, hehe!! Imorgon ska vi tp ha " kalas " för farfar hoss oss. Men jag ska försöka blogga ändå. Men om jag ska ha kvar bloggen så skulle jag nog villja ha nåra mer kommentarer, för de e ju int så kul att blogga om ingen läser?! Men idag har ja bara vart ute i solen ( förutom när jag va i skolan ). De e skönt att de bra vädret har kommit tillbaka!! Tack, vem de nu e som bestämmer över vädret :-)
Blir väll talang sen kl. 8. Vet int vem jag hejar på, men de e väll final, så ja menar man måste ju se finalen!
Vad ska ni göra i helgen????
HaDe, byebye! LOVE <<33

2 kommentarer:

  1. hej det är jag grannen. Du får inte ta bort din blogg jag läser din blogg varje dag,du bara får inte slut!punkt slut.och snygg blogg hehe!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp i lingonskogen.
    Hoppas ni har det bra hela familjen.
    Klart att du inte ska ta bort din blogg. Vi här nere i Götet vill ju veta vad som händer där uppe.
    Hälsa alla jag känner.
    Kram från Simeon

    SvaraRadera