lördag 22 maj 2010

Regn :-((

Hejsan! Stackars bloggen och alla bloggläsare, jag är ledsen. Men man KAN inte sitta inne i de fina vädret som har vart, iallafall inte sitta vid datorn. Så jag hoppas inte att ni har suttit och hoppats att jag har bloggat. Men det har int hänt såå mycke sen sist! Mormor har vart här och mamma har vart borta sen i måndags OCH det har vart UNDERBART VÄDER <33!! Idag o just nu är
de dåligt väder, tp kallt, grått o ser ut som om att de ska börja regna :,,,-(( Ikväll blire jakten på Julia ( tp sista tror ja ) vet int vem ja hejar på nu när caroline åkt ut. Riktigt synd tycker ja, hon va ju så braa!
Mitt godis är sluut^^ får väll fråga mamma och pappa :-P
Ska int dröja lika länge som förra gången tills jag bloggar, får ju komma ihåg att man har sin iPhone, sitter å bloggar från den nu!
Puss O Kraam! O jag hoppas de blir bättre väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar