onsdag 26 maj 2010

Ett LÅÅÅNGT INLÄGG!!

Jag ork it lägga up nån bild på mitt hår nu, för då måste jag koppla inn mobilen i datorn osv. Men de gick super igår och jag blev SUPER nöjd med slingan o klippningen! Sen köpte jag faktiskt också ljus rosa nagellack o fransk manikyr o en hår produkt o nagelfilar. När jag lägger upp bilder lägger jag kanske upp bilder på dom me. Jag ville egentligen ha turkost nagellack men de fanns inte på cubus där jag var. Så jag får köpa de nästa gång när jag är på stan. Tror de finns på H&M! Jag vill ha ljusa o sommriga färger nu på sommaren. Vad har ni för favorit nagellack?
Iaf hade vi måbradag på skolan i går. De var sjukt kul! Först hade jag massage sen baka bröd ute sen skönhetsvård o sist fotosafari ( då va vi ute i tp skogen o fota ). Jag tyckte att skönhetsvården var roligast! Jag o Edith tp garva ihjäl oss, haha! Vi låg bredvid varann o så hade vi gurkor på ögonen o så for dom ner tp hela tiden så då höll vi på att skratta ihjäl oss, jag vet, vi har liiite dålig humor!!!!
Idag har de bara vart vanlig skoldag. Skönt att de SNART E EXAMEN! Bara nån vecka kvar nu!!!!! Loovee sommarlov alltså! Bara sova länge, va me kompisar o bada! Gud va skönt alltså! Inga läxor eller nån som väcker en halvsju på morgonen. Inte behöva sitta inne i en tråkig skola heela dan heller!
Btw hoppas inte de här vädret är länge till, de tp suuugeeer :-/

LOOVEE to the summer!


Kraaam!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar