måndag 19 juli 2010

Veckan som gått

Förra veckan var en av dom roligaste veckorna på sommarlovet, och det hoppas jag att även den här ska bli. Då kanske ni undrar varför. Det är för att världens bästa kusiner är här!!! Här är vad jag har gjort förra veckan:

Måndag-Hmm, vad gjorde jag i Måndags?? Kommer inte riktigt ihåg, men jag väntade väll på kusinerna

Tisdag- Bar det av till Storforsen och Diggeloo, Alex, Nattis, Jonte, Maria (dom hade kommit på natten), farmor och farfar, földe även med, fast dom sov inte som vi gjorde. Jag skriver mer om Diggeloo sen.

Onsdag- Kollade vi runt lite i Storforsen och for sen till farmor och farfar där kusinerna bor.

Torsdag- Var vi med dom på dan och sen sov jag och Olle över där. Myys!!

Fredag- På kvällen for vi till fiskekampen och

Lördag- Stod vi på loppis och sålde barnkläder. Det var kul när det var nån som köpte. Vi fick iaf pengarna.



Söndag- Igår kunde vi inte vara med dom, för dom skulle till Luleå. Så då for jag, mamma, Olle och Ida och cyklade till Storfors så jag och olle skulle ha våra cyklar där till idag och imorrn. Det tog nästan 2 timmar. Men innan det var jag, olle, pappa, med Nicklas, Wilma och Alexander och körde Fyring/Crossare/Moppe. det var oxå super kul!!



Jaa, det var veckan de.

Lite om när vi var på Diggeloo. Det var suuper kul, kan inte säga så mycket mer!

Idag har vi varit i storfors, dit vi även ska i morgon. Men Alexandra och Nathalie, var inte där. Dom hade vart i Luleå. Men vi var och badade i pottan och bara mådde gott.
Imorrn ska vi iaf träffa dom.

Annars då, så fortsätter sommarlovet, och pappa är i Prag tills imorgon.

SeeYaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar